BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Lagi Ramai Lagi Baik...

Friday, July 22, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA !

 

 

image

nak join??klik kt sini>>>>>>>>> ABG BEN

ha…aku nak umpamakan diri aku sebagai…..

$
$
$
$
$
$$$$$$$$

$$$$

$

 

image

~~~PADANG Y LUAS~~~

kenyataan : sbb aku suke dan akan memberi ruang n peluang utk kawan2 bertenang dan berkongsi segala masalah..suka duka..dan menceritakan apa y terbuku di hati..n lepas dah cerita semuanya mereka akan berasa lega kerana telah melepaskan segala y terbuku dalam diri..dan seterusnya ceria semula….that’s who I am…hehe…

 

p/s : jangan pendam dalam diri kelak memakan diri…

10 comments :

NadiRah said...

weh..aku ada satu rahsia nak gtau ko ni..aku perlukan ko tok luahkan apa yg aku rasa..
leh x ko dtg tg malim jap lg..
kalau hubung kat sini x privcy...huhuhuhu

zaeimah ismail said...

padang bola masuk jugak ke...^^

nothing to do. singgah dr blog en ben..

ijatkomeng said...

nanad : aaaa..jauh r malim..blek utm bleh r...huhu...

zaeimah:aslkan jdik perumpamaan...agagaga

harrazdani said...

umpama padang laaa ni...betul jugak yer...setuju2..have a nice day

jom tengok harrazdani umpama apa plak.huhuh

http://harrazdani.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

Kaki Wayang said...

Pasni aku nak luahkan sedikit masalah kat ko..leh tak?sesuai sangat!

http://informations-the.blogspot.com/2011/07/betol-betol-hangat-ben-ashaari-cari_23.html

ijatkomeng said...

harrazdani:done~!

ijatkomeng said...

kaki wayang:boleh2...member2 tadehal..haha

yazidy said...

aku pun nak meluangkan masa ngan ko la.. haha!! sesuatu sangat!!

ijatkomeng said...

yazidy:hahah..boleh2...byk ruang lg kt padang nie...

Zul Fattah said...

terjah ..jangan tak terjah..haha..
happy blogging bro.

http://zulfattah.blogspot.com/2011/07/ini-anak-fattah-ke.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...