BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Lagi Ramai Lagi Baik...

Sunday, January 1, 2012

~~Twtup UTM~~

x5pmm

asl muke ak cmni???

 

ehem…hye…amacam sumorang??sihat2 belake???ehh??dah taon baru ea??*nengk jam* eh..yela..dah 2hb dah..jdik kite dah msok ke taon y baru iaitu taon 2012..amacm ngn sambutan taon baru??meriah??ad men bunga api??dam dam dush bunyik mercun(ayat mat despatch ujang) mstila ad an??tipu la lau xde..lau bkn korang pn org len maybe??aha…

image

ok..ckup ngn into..skrg back to basic(cehh nk speaking..puiii) haha…so..tajok atas..twtuputm…yeah..twtup ni kire cam gathering r(bg spe2 y tatau)…ad dak2 tweeter utm ni wat twtup..wat mse 31hb dismber 2011..yeah..mse tu dah mlm taon imagebaru…lokasi twtup ni adelah dekat MUTIARA VILLAGE…ktne tu??dekat je kt mutiara rini johor bahru..ye…kt jb je..bkn jauh pn…lau dak2 utm r..dekat je..mang syok r…dianggarkan oleh aku sbyk 60 org ad dtg..eeh??cam ramai je…tol ke??tah..cmne ak tau??sbb ak ad r ak gtau..lau x maunye ak nk cite lam blog..hahah..syok mmg syok r..mne xnye..bikin harok je msing2 ni..bse r..dah kenal kt tweeter kecoh..jumpe takan nk senyap plk??image=.=” konon pemalu r??mmg x lah kan..hoho..utk pengetahuan semua..ak pn ad tweet gak @ijatkomeng …nk folow silekan..tade spe nk halang..lg ramai lg bgos..ye kan??aha..

dengan makan steamboat..perghh…sodap bai…byor dlm belas2 gitu n u can eat while u still can…yeah…aha..tp ak ta ase knyang..sbb ta bedal nasik kot..ta bce bismillah??kemon..siap doa mkn ak bce(alhamdulillah) heheh…mang ramai r..so ak taya ckp byk korang nengk r sndri gmbo2 ni…cam dah byk plk bebel..haha…ok..enjoyy….

imageimageimageimage

…antara muka2 y organize…

ok..nmpk cam sikit je kan??sbb pe??ak dpt gmbo ni pn dr sumber y sme iaitu dari payeed so lau nk nengk lagi bleh usha ye…..nk nunggu salleh lme sgt..byk die kate nk edit..so ak tggu je la…ha..so tu jerk r citenye mlm taon baru…kekenyangan mkn steamboat…aha..dah…tu je la..babai!!!

p/s : nnti bleh join lg…sori gmbo spe y xde dlm ni…

2 comments :

Ahmad Haziq Azlan said...

teman makan kat sri pulai je malam tahun baru.... dengar la jugak dum dam mercun dari pulai

ijatkomeng said...

haziq:owh..ok la tu..dpt gak dgor an..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...