BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Lagi Ramai Lagi Baik...

Saturday, September 24, 2011

Syawal itu Indah~~

 

assalamualaikum..salam hamba doa tulus suci..(sila nyanyi ikut feel abg Jamal)…cak2..hai sumorang..pe kabo??sihat2 hendaknye..rindu x??msti la rindu kan??dah lme ta update…heheh…sori la kengkawan semua..bkn tanak update..cume malas nk on lappy aka laptop…lgpon cm bz r bebulan sblom ni…mcm2 koje ak buat..tu y ta dpt nk update…ha..ni ak cm terniat nk update…kesian kt pembaca semua..menunggu tok update y baru..ye kan??hehe…

ok…tarikh skrg 25/09/2011…masa jam 2:11 pagi waktu tempatan…ak wat entry y ni…cerita y ak nk citekan kali ni bulan syawal..bulan syawal adelah bulan kemenangan bg semua umat Islam y telah sebulan berpuasa menahan segala2nya…bukan setakat lapar dan dahaga jerk…tp ak sedih r gak..ad y ta pose mse ramadhan sblom ni…lau dpt cuti tapelah gak..ni sihat walafiat kemain lg mkn n minum..siap suke ta pose lg..masyarakat2…tp nk wat cmne an..dorang tau hukum pndai2 la dorang pker sndri..kite cume wat y terbaik utk mencegah..kan??aha…

ha..dah ngarot n lari tajuk jerk??lantak la..dulikkan aslkan ak update gak..haha…so kepada pembaca semua…ak ucapkan ribuan terima kasih la kt korang sbb sudi nk baca kt blog y ta seberapa ni…papepon..ak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA

MAAF ZAHIR DAN BATIN

…ikhlas dari aku…^^

p/s : ak tatau entry ni utk pe…aha

2 comments :

Ahmad Haziq Azlan said...

hohohoho
kolej mane yang tak puasa tu????
ish3...

ijatkomeng said...

kolej mne ekk...kolej ko kot..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...