BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Lagi Ramai Lagi Baik...

Thursday, August 25, 2011

Menjelang nak raya~!

 

 

hye2…assalamualaikum sumorang??harap baik2 hendaknye…skrg dah 26 hb…so tarikh raye dijangke 30-1 hb gtu r..so amacam persiapan raye korang??msti masing2 teruja nak raya an??lebih2 lagi budak2…mne xnye…DUIT RAYA beb…kompem2 tu y dorang tggu….

ye ye boleh dapat duit raye!!ye ye boleh dapat duit raye!duhh…

image

mcm ni ader??^^

 

image

 

atas bawah sampul jerk..T.T

 

image

tu budak2 r…bg mereka y dah bekerja pulak….

adehh…dah nak raye??kne sep bajet ni..kompem2 anak buah mntk duit raye..=.=”

image

abes terbang duit $$$

camtu la antare ragam menjelang nak raya..pker beb duit raye…haha…aku??wlupon umur ak mang dah layak untuk mengundi tp ak tetap mahu mengkolek duit raye…ta kire la kt spe..lau dpt kt member pon cantik gak…ngepau nmenye tu jat..hahah…y penting masok kocek pedehal an…

ok..taon ni raye tema family aku kaler purple…y acamne??korang tggu la raye t..takan tetibe nak amek gmbo..ta raye la nmenye…kemain smgt lg..haha…n ak pon baru pas kemas2 uma..dehh..penat woo nak raye nak kemas sume tu..ngelap..cat n sebagainye…tp y syoknyee ble sume tu dah setel…oh rumahku..cantiknyee!!kekeke…ase puas tersemat dlm jiweku(taya nak tersemat sgtlah)…haha..

tp tp tapi an…raye2 gak…y ta balik raye tu balik la taon ni…ak dengor kt MERISIK KABAR( radio era ) upenye ramai lg y ta balik raye…kamon la…bkn spe pon..sdare sndri gak kot..baliklah..pulanglah…mntak ampun dan maaf dihari mulia nnti…ok…tu jerk story kli ni..pasni nak cite sal makan time raye pulok….papepon~~~

asselamat…selamat hari raya…mohon maaf zahir batin 2x~!!<<sila nyanyi ok>>^^

p/s : suke??bleh share dan like..klik fanpage juga..n y penting..jgn lupe klik nang ok!!^^

7 comments :

NadiRah said...

nk duwet raye~~

ijatkomeng said...

nanad:mne 1 nknye ni??nk duit raye ke nk blnje mkn??

Ecah Ecot said...

boleh la mntk duit raya kan?haha

sergeant keroro said...

haha, sape nak bagi duit raye? :P

IQ = Iez Qis said...

nak duet raya gak~~

tahun ni satu family besar pakai baju kaler kelabu~~ tgk la camne nanti~ heee~

h.a.n.g.g.o.k.b.a.s.i said...

raye.. ><

ijatkomeng said...

Ecah:ecahla kne bg..dah kje..huhu

keroro:alien taya duit raye..haha

iQ:jom memintak sesame..haha..wah..klabu..ta pena try..hehe

hanggokbasi:raye gak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...