BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Lagi Ramai Lagi Baik...

Friday, May 6, 2011

Magnolia Pert Giveaway

ha..contest lg....sejak ak join utm blogger ak semakin aktif menceburi bidang blogging....kan??haha...n mulelah nk berjinak2 tok men contest2 nie...sume disebabkan ditag oleh bdk nie.....SYAIMZ haa......so pe contest kli nie??


*
*
*
*
*
*
*
*



$
$
$
ha..contest nie r...nmenye magnolia pert giveaway....syarat2 pernyataan<<GA ni sebab nk menang segala hadiah y dipertandingkan...lau menang shawl care gak...bleh ak adiahkan kt spe2 y berminat kan??..ha..sbb tue la...so nk menang gak..haha...

dah..tue jerk ko....ok...tagging!!

~ITIK KUNING~

~~IQ~~


3 comments :

NadiRah said...

smpai umah t nad pulun jawab contest ek..hahah

IQ = Iez Qis said...

alamak~~~ kena tag!!! nice blog ijat~~ haha!!

ijatkomeng said...

nadirah:yeah!!bereh2...sile jwb eaa...hahah...btw post blog dah ckop beso ke x???

IQ:kan??tue sume gare2 header bru + background bru..haha...n sumenye dr kate2 itik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...